Η διαδικασία της ομαλής μετάβασης των μαθητών/τριών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι σημαντική και καθοριστική για την ψυχοκοινωνική εξέλιξη και τη σχολική επίδοσή τους.Ο ρόλος των μεγαλύτερων μαθητών /τριών είναι, επίσης, εξαιρετικά σημαντικός για την ομαλή προσαρμογή των μικρότερων. Γιατί οι ανησυχίες τους είναι πολλές και εύλογες.  Φόβοι, προσδοκίες, όνειρα, αλληλοσυγκρουόμενα συναισθήματα βασανίζουν το μυαλουδάκι τους. «θα τα καταφέρω;», «Δύσκολο μου φαίνεται το Γυμνάσιο, πολλά μαθήματα, κάθε ώρα και διαφορετικός δάσκαλος…», «θα έχω φίλους; Όλοι μου οι φίλοι πήγαν σε άλλα σχολεία», «πώς θα είναι οι σχέσεις μου με τα μεγαλύτερα παιδιά;» Ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις.

Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης, βασισμένοι/ες στην εμπειρία και τα βιώματά τους, βοήθησαν τα «πρωτάκια» να προσαρμοστούν ομαλά στο νέο τους σχολικό περιβάλλον και να νιώσουν ότι το σχολείο είναι μια μεγάλη οικογένεια που τα μέλη της συνεργάζονται και αλληλοϋποστηρίζονται.

Δημιούργησαν  «poster», με το εργαλείο postermywall, πάνω στα οποία έβαλαν τις δικές τους συμβουλές προς τους μικρότερους/ες  μαθητές/τριες. Η δουλειά των παιδιών είναι συγκεντρωμένη στον παρακάτω διαδικτυακό πίνακα ανακοινώσεων:

Made with Padlet

https://padlet.com/msxoina/d2oqu46lzn8ls52f

Παιδαγωγική ομάδα:

Αλεξανδρή Αθανασία, Σχοινά Μαριάννα, Γιαννικοπούλου Ελεάνα, Συριοπούλου Μαρία, Λάζου Ξένια