Κατά το σχολικό έτος 2017-2018 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με θέμα:

«Φτιάξε, καρδιά μου τη δική σου ιστορία: Εφηβικοί προβληματισμοί και δημιουργική έκφρασή τους»

στο πλαίσιο του θεματικού δικτύου του ΚΕΣΥΠ Πάτρας «Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική».

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές/τριες διερεύνησαν τα προβλήματα της εφηβείας σε επίπεδο σχολικής κοινότητας δημιουργώντας και διανέμοντας ένα ερωτηματολόγιο . Διαπίστωσαν ότι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι το άγχος που προκύπτει από το σχολικό περιβάλλον καθώς και οι σχέσεις με γονείς και συνομηλίκους. Επιπροσθέτως αντικείμενο προβληματισμού τους αποτέλεσαν και οι τρόποι διαχείρισης του άγχους. Ακολούθως εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από κόμικς και ψηφιακή αφήγηση. Συνέθεσαν τραγούδια και συνέγραψαν ποιήματα καθώς και ένα θεατρικό δρώμενο. Στην τελική παρουσίαση των προαναφερθέντων δραστηριοτήτων του προγράμματος όλη η σχολική κοινότητα είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την ομιλία της κυρίας Τούρκα Αφροδίτης, Επικουρικής Παιδοψυχιάτρου του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Καραμανδανείου Νοσοκομείου Παίδων με θέμα: «Το άγχος των παιδιών-αναγνώριση και αντιμετώπιση». Τέλος η ομάδα των μαθητών/ τριών του προγράμματος συμμετείχε στον 4ο μαθητικό Διαγωνισμό Γλώσσας Γυμνασίων Αχαΐας, στον οποίο διακρίθηκε κατακτώντας το δεύτερο βραβείο η μαθήτρια της Γ΄ τάξης Αντωνάκου Κλέλια.

                                                                  Η παιδαγωγική ομάδα του προγράμματος

                                                                            Αλεξανδρή Αθανασία- -Λάζου Ξένια

Οι μαθητές/τριες

Αντωνάκου Κλέλια , Βιέννας Φίλιππος , Ανεστοπούλου Ειρήνη, Βαρώτσου Ελένη, Θεοδωράτος Βαγγέλης, Χριστοπούλου Ιοκάστη, Πεννιά Ευγενία, Κατσιαούνη Λυδία, Κουτσογιαννόπουλος Σπύρος, Αδαμοπούλου Βερονίκη, Μάντζιου Ελένη, Δελάλη Ευγενία, , Μαρίνος Αντώνης, Καλόφωνος Νικηφόρος, Ψυχογυιού Ηλιάνα- Νεφέλη, Ανεστόπουλος Ιωάννης, Κουνάδη Μαρία, Ηλιοπούλου Αθανασία, , Κοτσώνης Σπύρος, Κατσούπης Γεώργιος, , Κολαΐτη Άρτεμις.

om2 1
om2 2
om2 3
om2 4